SÖNDAG.

Igår fick jag träffa min saknade Sandra :) Hon var brun och nytatuerad ;) (Jag är så sugen på och göra en till! För precis nu sitter nog Fridah och gör en) Iaf, så hade hon hade köpt med en jättefin plånbok till mig :) den var behövlig! Innan praktiken gick vi ner till 91:an och tryckte i oss kebabtallrik, mums :) Sen vid 6 skjutsade Fridah iväg mig till praktiken. Var inte alls mycket och göra så jag gick hem innan tio och mötte Fridus vid torget och tog bussen hem till mig :) sen inatt blev det buss till Henric, Robin och Dk :) dom var dryga och satt vid datorn och jag somnade i soffan, hehehehe. Nu är jag hemma iaf, och ska bli skönt med skolan imorron för känns som om jag inte varit där på jättelänge! Nu ska jag kolla maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0