KNOCKS YOU DOWN.

Idag är jag helt slut i kroppen. Började jobba runt fyra igår och slutade vid 2.. Och när jag ska ta bussen hem så är det såklart typ en timme kvar tills min buss går eftersom det är natt. Så jag tog 6:an ist, men fick ändå sitta och vänta i en halvtimme. Lite drygt. Var väl hemma efter 3 nångång och då blev det sängen direkt. Imorse när jag vaknade hade jag världens träningsvärk i armarna :p Haha, har väl rört mig för mycket eller nåt. Konditionen är ju på topp alltså :) Och ikväll skulle min Robin ha kommit hit, men han mår inge bra :( så jag fick sitta själv här hemma, inge kul.. Funderar på att gå och lägga mig snart fakiskt, är himla trött. Har bara en lektion imorron och den börjar ett så jag får sova till morronen iaf. Aja, nu hade jag inte så mycket mer och säga. Natti på er :)

Kommentarer
Postat av: sara

ja det tycker jag att vi ska göra :) har inga pengar på mobben om du undrar :)

2009-09-28 @ 16:10:01
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0