I'LL GO WHEREVER YOU WILL GO.

Skolan igår blev väldigt dryg.. Kom dit vid 8 och sen upptäcker jag och Sandra att vi inte har nån lektion förns ett. kändes lite drygt och behöva vänta i flera timmar, så blev lite sugen på och dra hem, men eftersom jag var borta förra måndagen var det bara och hålla ut :p 'färdig mat' är iaf den enda lektionen vi har på måndagar, gott med sovmorron! Efter skolan åkte jag och Fridah till stan där vi skulle göra en massa. Jag slutade på sats, har inte råd helt enkelt. Och sen skaffade jag busskort :) Sen kom Sandra, Henric och Robin och vi drog och handlade mat. Blev kycklingwraps och det var jättegott :) Sen blev det och kolla film, 'män som hatar kvinnor' riktigt bra film :) vid halv 3 tror jag det blev natten för oss. Jag var ju ledig idag eftersom jag jobbade under helgen, så jag och Fridah sov till ett idag ;) inge fel alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0