I JUST WANNA BE WHIT YOU.

Idag försov vi oss. Som tur är så vaknar jag alltid av mig själv av nån anledning :p kvart i 9 flög jag upp i sängen och fick liv i Robin, värre var det med Fridah som tydligen skulle stanna hemma. Men lite tur hade jag iaf för läraren jag hade då var sjuk, så halv 10 bussen skulle jag ta.. Precis när jag ska ut så hittar jag inte mobilen, går inte och ringa till den heller så missar såklart bussen. Får gå bort till nobelplan, men precis när jag kommer dit så åker bussen så får vänta i en kvart. Sen när jag kommer till stan så åker 5an direkt. Lite Oflyt, var bara och gå till skolan det. Är ju inte så långt men drygt. Aa, det var väl intressant? :) Höhö. Nu blir det iaf och kolla på hockey med mammsen, har ju inte sovit hemma på flera dagar så ska bli skönt faktiskt :) Jag hör att popcornmaskinen är fullt igång så nu blir det och hämta en iskall cola och gräva ner sig i soffan, och att jag har två test imorron gör väl inget.. Och idag fyller Therese år, grattis vännen :) imorron kommer hon hit så då ska jag bli med ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0