I GOTTA FEELING.

Idag var en dryg dag i skolan, skulle ha haft barteknik i 4 timmar (!) egentligen, men jag och Fridah orkar inte stanna kvar så vi åkte typ vid 2. Fick lite dåligt samvete eftersom det är ett så viktigt ämne, menmen.. Åkte till Robin och Henric :) Så jag hann mysa lite med Robin innan han skulle iväg till sunne :)
Och snart ska jag möta upp Therese&co :) Ska hem till Amanda först tror jag, sen skulle dom ut och äta och sen någon krog. Men jag är tråkig och är nykter, har inga pengar eller lust, men det får jag ju säkert sen nr alla andra börjar dricka :p Och sen ska jag ju jobba imorron också, börjar nog inte förns halv 4 nångång, men ändå :) Gott med lite pengar! Så när jag får cashen blir det att köpa en vinetrjacka, vet redan vem jag ska ha :) Och så är det bara och hoppas på att den finns kvar.. Nej, nu hör inte Therese av sig, hoppas hon inte glömt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0