HELG.

Nu är det helg, men inte är jag ledig för det ;) imorron blir det praktik, men börjar 18.00 som tur är så jag hinner sova och så blir jag ledig till tisdag, blir gott det :) Nu håller jag på och gör sallad till mig och Fridus :) Hon kommer om en timme eller nåt. Sen blir det väl och mysa här lite och sen drar vi viäg till boysen ;) Börjat att bli så ofta nu, nu, men det tycker jag om!

Och en annan grej jag tycker om är att jag träffat Fridah :) är så otroligt glad att hon flyttade hit :)) På en sån kort tid har hon blivit en av mina närmsta :) Ja, hon är bra helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Fridus

åååh gumman vad glad jag blir :) hur glad som hellst jag också för att jag träffat en så underbar vän! DU ÄR GULD! <3

2009-09-04 @ 23:42:34
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0