FREE FALLI'N

I fredags vid tio åkte jag, Robin, Henric och Fridah till sunne :) Vi var inte framme förns elva typ så vi kom ju igång ganska sent :p Vi var hemma hos Henric, och det var en riktigt rolig kväll faktiskt :) Blev en tidig kväll ändå, vid 3 tror jag vi var i säng. Sov till typ 1 halv 2, åkte iväg och åt kinamat och sen träffa Cathrine en stund, och sen ta tåget till karlstad vid 4 där jobb väntade. Började vid halv 6 och slutade kvart över 2.. Bussarna hade tydligen slutat gå så min stackars mor fick hämta mig ;) Kom hem och tryckte lasagne och sen blev det natten. Ikväll blir det myskväll :)) Men nu ska ta och ringa Sandra så jag kanske hinner se henne idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0