23 SEPTEMBER.

Nu sitter jag ensam i Robin och Henrics lägenhet för dom + Fridus är och handlar :) skolan idag har varit så himla mycket skratt! Jag, Fridah, Sandra och Linus kan ju detdär med humor iaf. Gör skoldagarna jävligt kul faktiskt! Haha :) Idag var det fint väder, så jag och Fridah tog oss en kopp kaffe (nu har jag lärt mig dricka!) och satte oss ute i solen med marsvinen ;) underbart! Aja, nu hade jag nog inte mycket mer att säga annat än att jag är väldigt lycklig just nu, och det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

din sista mening låter underbar frida :)

2009-09-23 @ 22:00:16
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emmis

och jag är lycklig för dig med :)

2009-09-23 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0