16 SEPTEMBER.

Jag är helt slut, somnade nyss i soffan när jag pratade med Sandra i telefon, haha social :) Snart är det helg iaf, men jag ska jobba! Denna gången får jag lite pengar också, gott :) ska stå i disken :p inte det roligaste kanske, men pengar som pengar. Är hungrig nu också, men behöver jag inte vara så länge till för broder är och köper kebabtallrik till oss ;) ibland kan han! Ville ju egentligen inte jobba till helgen eftersom jag ska med Fridah, Henric och Robin till sunne. Men det är på fredag och jag började inte förns 6 på lördag så jag funderar på och bli med ändå, så kan jag ju ta ett tag på lördag innan jobbet :) blir nog bra det! Så får jag se min Cathrinefis också, var längesen.. På tal om längesen, jag har inte varit hos pappa på flera veckor nu när jag haft praktik och så. Men inget och göra åt, får åka dit snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0