YOU'R MY SUN.

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, men har nog inte så mycket och skriva om kanske. Igår skippade jag skolan iaf. Åkte ju till min snos i måndags, och vi sov ingenting för hans tåg till Göteborg gick vid 6 :p Han skulle på mönstring, så eftersom det inte gick några bussar så tidigt så gick vi alltså in till stan vid 5. Jag var något pigg ;) Så jag kan ju säga att det var gott och lägga sig i sängen då, mamma hade tydligen pratat med mig och grejer men jag var nog ganska död. Haha :) Han blev iaf klar under dagen så han kom till mig igår kväll :) Jaja, ikväll blir det Grey's Anatomy och sen ska jag sova för är såå trött! Nu vet ni det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0