I COULD HOLD YOU FOREVER.

Var ju i Hagfors under helgen och det var great :) Fick umgås med Emmsan mycket och det hade jag verkligen saknat! Vi gjorde inget speciellt, skratta och prata som vi är väldigt bra på. Är så glad att jag har den människan, för även om jag inte ser henne alls mycket längre så vet jag precis vart jag har henne :) Såna vänner ska man ha. Nu ska jag snart göra kladdkaka och sen blir det desperate ikväll, sen göra lite läxor och sen sängen! Och nu ska jag försöka äta lite nyttigare inför beachen 10, fast så säger jag ju varje år och inte göra jag nåt åt det ;) men nu ska det bli ändring! Eller nåt..

sötnosen min :)


och här är moa fotograf!


Kommentarer
Postat av: Emmis

<33

2009-10-13 @ 19:57:49
URL: http://emmaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0