FALLING FOR YOU.

Igår var det kvällsöppet tills tio typ. Så vi var väl i skolan i 12 timmar eller nåt, var ju kul att vi blev lediga eller så. Icke :) Men det var faktiskt riktigt kul så det gjorde inte så mycket! Var väl vid Robin runt tio nångång, då blev det dusch, färga Fridah i håret och sen sooova. Var trött som en jude när jag skulle upp ;p Slutade vid typ tre idag så blev in till stan med Fridah och Sandra. Men sen drog Sandrisch och då gick jag och Fritchof till waynes för lite fika. Sen till bussen mot Hagfors :) 

Kvällen har spenderats med min otroligt saknade vän Emma :) känns som om jag inte sett henne på läänge. Men det var ju typ juli så det var ju ett tag sen. Vi kollade på Idol och myste. Kanonkul ;) Höhö.


Kommentarer
Postat av: Emmis

Kul att se dig igen :) var ju riktigt länge sen sist :(

2009-10-10 @ 13:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0