FACE DOWN.

Dagen idag gick väldigt foort, vet inte varför :p men gött! Och vi fick reda på våra praktikplatser, jag blev på glada ankan :) Dom säger att det är jättebra där så det hoppas jag på. Sen åkte jag hem och lagade mat till mina kära syskon ;) Kung jag är alltså! Och nu sitter jag här med kaffe och ska plugga alldeles snart. Två prov imorron! Samhäll och religion, heja va kul. Men sen kommer Robin hit iaf, så då blir jag gladare :) Just det, igår blev jag och Fridah med till Sandra och Nicklas lägenhet, var jättemysigt verkligen. Vill också ha eget :) man det har jag då inte råd med ;) Om nåt år kanske. Nej nu måste jag fortsätta mitt pluggande. Härra!

Kommentarer
Postat av: lisa

Frida, nu får du nog förklara din kommentar lite för mig! när är jag lik henne? :D hahaha

2009-10-14 @ 20:32:59
URL: http://helenlisajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0