ÖPPET HUS.

Gick upp vid 7 idag och det var tuuungt.. Men vi tog oss upp iaf och åkte iväg till skolan. Ända tills 2 så stod jag och Sandra i baren och gjorde drinkar :) var skitkul! Så det gick fort och + att vi får en biobiljett ;) så det blir bio imorron. Jag och Robin ska gå med Sandra och Nicklas :) Och sen är det ju skyltsöndan så vi ska väl kika lite i affärer också :) Blir kuul och filmen är nog säkert minst lika bra som dom andra. Skulle ju varit med Emma och Sara idag men jag mår inte alls bra, har haft huvudvärk hela dagen och sen är snos för engångskull ledig på en lördag. Så förhoppningsvis ses vi till helgen :) Men nu ska jag joina min familj som har suttit och kollat på hockey i flera timmar. Mindre kul, men snart blir det film och chips :) Vill bara tillägga att jag mår så himla bra just nu! Min älskling är bäst :)

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Vad bra att du mår bra då! :D Ses imorgon!

2009-11-29 @ 00:09:19
URL: http://sandraabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0