FREDAG.

Nu sitter jag här och väntar på att idol ska börja igen. Men nu får jag titta själv för älskling har lämnat mig för att jobba :( men han kommer hit inatt igen iaf :) tycker lite synd om han! Efter idol är den en bra serie jag ska se, sen blir det nog badet och sen sängen. Har skippat praktiken två dagar nu men kvällspraktik är inte så himla rockigt. Jag vet inte ens varför jag skriver här, vem är intresserad av vad jag gör liksom? :D men är iaf jävligt kul och kolla tillbaka och läsa om nåt år eller så, så jag ska försöka skriva mer :) Men nu blir det idol!


Kommentarer
Postat av: sara

jag är intresserad av vad du gör :D

2009-11-07 @ 12:24:10
URL: http://saralundquist.blogg
Postat av: Anonyma Robin

Jag är intresserad :D <3

2009-11-11 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0