Nytatuerad ;)

Japp, då var det över det som jag gått och varit nervös över några dagar nu. Men vet ni? det var faktiskt inte alls så farligt som jag trott. Visst det gjorde ganska ont ibland, men man kunde ju stå ut :) sen beror det ju på vart man gör det också, men för mig gick det bra iaf :) och jag blev jättenöjd! :) så nu är jag glad.

Blir ingen skola imorron heller, orkade inte sätta mig på bussen sent. För vi kom hem typ halv 7, och sitta i bussen när det är lite ömt hade inte heller varit så härligt, så jag får sova till morronen igen ;) inge fel alls. Och nästa vecka går vi bara måndag&tisdag sen blir det helg för oss, underbaaart :) slänger väl upp en bild på tatueringen nån dag kanske :) nu ska jag gå och göra mig sallad eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0