Lite nervös och en aning trött.

Haft en jättebra helg :) syster kom på lördag och det blev utgång på dirrren, höhö ;) gjorde iordning oss, åkte in till stan, hämta frida's dricka och tog bussen till färjestad där nicklas, sandra och kjell var :) vid 11 typ så åkte vi in till stan och arena. Jag och frida var ju uppskrivna på listan så det var ju bara och glida förbi ;) liiit kärit! Hehehe. Med ömmande fötter fick vi skjuts hem vid 3 typ :) åt upp halva kylskåpet och gick och la oss :)

Vi kom hit vid 7 typ, åkte och hälsade på camilla och viktor :) och där stannade frida. Saknar henne redan :) Nu ska jag nog sova snart. Ska upp i tid och duscha och äta, hinna bli lite nervös och dra iväg till filipstad för tatueringstime ;) Hoppas jag klarar mig och inte springer ut med en bostav, vore lite fult ;) och nu har jag hunnit ändra mig igen. Blir; faith hope love ist. Kanske tråkigt, men är nåt jag inte kommer ångra, och det är fint :) så jag hoppas det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0