jag är dålig på dethär

Aa, var ett tag sen jag skrev, men jag orkar inte ibland :) funderar på att ta bort bloggen när jag ändå aldrig är här, aja vi får se ;) Igår fick jag helg iaf och det känns underbart. Inte för att jag gjort nånting men.. Idag åkte jag och mamma iväg och köpte godis och hyrde film iaf. Det blev 'changeling' som var väldigt bra och väldigt hemsk. Den var även baserad på en sann historia.. Förstår inte vilka jävla folk det finns egentligen? helt sjukt. Aja, nu ska vi inte bli för djupa och försöka förstå det, men se den!

Fårse vad det blir under helgen. Tror inte det blir ett skit faktiskt. Törrt :) men jag orkade inte åka till hagfors heller, hatar och åka buss så mycket även om jag kan tycka det är gott ibland. Men jag skulle ändå vara hemma och passa findus så ;) är själv hemma hela helgen iaf, det är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0