i'm you'r biggest fan

Igår var vi vid nicklas ett tag, och sen till robin. Var nykter så, sådär jättekul hade jag ju kanske inte, men bra sällskap så det gick :) vi var där några timmar innan det spårade ur lite för paret, haha :) undrar vad dom skulle göra utan mig ja? det vet dom nog inte själva. Jag är bäst ibland, så är det bara, även om det krävdes lite tårar från allas sida, haha :) Jaja, jag gick hem och åt och sen sov själv i den stoora lägenheten. Där låg jag sen och bara väntade på att nån skulle komma in och stycka mig, men jag överlevde ändå.

Fårse vad jag gör idag, tror det blir att gå till nicklas&sandra sen och nån film kanske :) tycker synd om dom som ska behöva stå ut med mig jämt, men noga ;) Och Fridah, nu får du se till och vara hemma nån helg framöver, för vi i kd behöver dig också ibland ;) höhö. Ja, nu ska jag nog in i duschen snart.

Kommentarer
Postat av: Sis!

GE MIG EN BILD ELLER 7 PÅ TATTISEN :D:D ♥

2009-05-27 @ 01:51:04
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0