tired of being alone.

Sitter hemma hos pappa nu och funderar på om jag ska sova. Alla ska ju till skolan imorron, så finns inte så mycket folk som är social på datorn ;) Får ångest när jag tänker på att vi inte kommer vara lediga på fredagar när vi har praktik, kommer bli tungt! :p får ånget överhuvudtaget att vi ska ha praktik, kommer jag aldrig orka..

Imorron blir det mat och mys med emma, sara och jocke tror jag :) har inte sett nån av dom på länge så ska bli skoj :) Nu när sara skulle äta thaimat blev jag också sugen, så det får pappa sponsra mig till imorron. Här är nämligen fattiglappens fattiglapp :) Nej, nu blir det sängen. Örk å börst tännera ra, näjj.. Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0