lördag.

Igår var jag med emma och sara :) är inte alltför ofta tyvärr så det var himla skoj. Vi beställde mat och åkte hem till sara och åt. Åh vad jag älskar thaimat :) när vi hade ätit upp åkte vi upp till valhall och kolla. Satt och förfrös ett tag och sen åkte vi tillbaka till sara, för att sen åka till gärdet på lite fest där det blev kaos. Var hemma vid 4 halv 5 nångång :p

Idag vet jag inte vad det blir, blir nog bara hemma :) och sen kanske dra några vps med fredrik, höhö ;p för sara skulle iväg på party, och det gör hon rätt i :) men jag var inge sugen på det kände jag. Så blir nog hemma och kolla på tv och trycka i mig resten av smörgåstårtan. Känns inte himla fel det heller :)

mina tjejor :)


Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0