i'm back.

Nu är jag hemma igen :) branäs var riktigt kul! Kom dit på torsdag, och fyfan vad stugan var fin alltså! en aning lyxigt. Glömde tyvärr min kamera så blev inte så mycke bilder direkt, men sandra och nicklas hade med sig den så får sno lite bilder därifrån. Iaf, kom dit på torsdag, gjorde oss iording också blev det fest :) som varje kväll i stugan :p vaknade på fredan, mådde sådär, men gick över ganska snart :) men sandra var det tyvärr värre med, haha ;) men sen blev det fest igen. Och sista dagen, lördag alltså blev det direkt kaos! pga av att två, eller aa en tjej var störd :) ska inte förklara allt men hon försökte iaf sno sandras kamera, och ja, sandra är sur när hon är sur säger jag bara. Haha :) Men sandra kanske förklarar mer iaf ni är nyfikna ;) höhö. Åkte iaf hem vid 11 typ, stannade i x-är och åt mat ;) svängde förbi vid pappa och hälsade på, och sen åkte vi hem :) var iaf en väldigt kul helg så är glad att sandra övertalade mig :) tråkigt med långa inlägg utan bilder men ska försöka skärpa mig. Slash F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0