Hurtful

Nu är det söndag och skolan imorron igen, usch! men man får ju se lite folk så det är bra iaf :) under helgen har jag inte gjort så mycket. Emma kom på freda lite :) det var kuuuligt, inte sett henne på länge. Sen på lördan blev det upp tidigt för jag skulle med pappa&co till kd, för dom skulle handla så då slapp jag bussen på söndag. Jag blev så sur för jag hittade verkligen ingenting!? jag som alltid brukar hitta grejer när jag inte har pengar, men tillslut fick jag med mig två klägrejer från hm :p men det bästa var nog thaibuffén, åt så jag höll på och dö! det är typ det godaste som finns tror jag :) eller vad säger du emma? ;) höhö, hon är kneeppp. Men nu ska jag nog upp i duschen ja :) Slash F

Kommentarer
Postat av: Emmis

Ja absolut, mums på thaimat ;) ehe

2009-03-30 @ 19:50:23
Postat av: Emms

Tack Frida :)

2009-04-02 @ 21:16:56
URL: http://emm4aa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Frida :)

2009-04-02 @ 21:19:17
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0