breaking inside.

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge. Hade det iaf riktigt bra i sunne :) när jag kom dit på torsdan gjorde vi ingenting, kolla på film, hot shot som vi kollade på ett antal gånger under helgen. Förmodligen världens roligaste film, och ace vetura förstås ;) På fredan skulle cathrine spela match i molkom, så var där och kolla. Jag ångar verkligen att jag inte börja med innebandyn här när jag hade chansen, men det var väl andra saker jag tyckte var viktigare då. Dumt av mig tycker jag :) menmen. Lördan gjorde vi ingenting, och söndan kollade vi på hockey. Ja, har nog inte gjort så mycket mer.

Och nu har vi börjat med servering i skolan, är helt slut när jag kommer hem. Det tar och bära på tallrikar och vara trevlig ;) Men är iaf riktigt kul, så tiden går fort :) Fast det är jobbigt och vara i kök och så flera dagar i veckan så är det så mycket skönare än att sitta vid en bänk och jobba. Det är absolut inte slappt i våran skola, bara med läxor och sånt. För slter det gör vi verkligen, är som att gå till ett jobb varje dag utan att få betalt :p men, aa, vi överlever :) Nu ska jag gå och föna håret och ta mig nåt att keeka ;) Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0