When it was good.

Nu är jag tillbaka, efter hundra år igen :) men mycket har inte hänt, tror jag inte? Aja, nu är sommarn snart här och det är sjukt hur fort det här året har gått! Jag förstår det inte, men gott är det iallafall :) vi är lediga imorron för att vi inte har nåt och göra, så jag skippar torsdan, för jag tog bussen till hagfors förut :)  Är färdig med allt utom en grej i svenskan som jag ska göra imorron, betygen vet jag inte så mycket om. Tror det är okej ändå :) bara att hoppas!

Imorron ska jag nog vara med min efterlängatde emmis! Har inte sett henne på väldigt länge känns det som, men det har jag nog inte heller så ska bli härligt :) hehehe.. Nu väntar desperate på mig, tjarå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0