Sommarlov!

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Menmen, nu har vi sommarlov iaf, och det känns helt sjukt :) På torsdag bleb jag och sandra med på studentfest på nöjes :) var sådär, hade väl kul :) kom hem vid 3, sov 4 timmar och var tvungen att gå upp för avslutning i skolan. Seriöst, som jag mådde då har jag nog aldrig gjort i hela mitt liv! Fyfan, men ville ju ha mina betyg så det var bara att sätta sig på bussen det. Blev väl ganska nöjd med betyget. 3 g, 13 vg och 1 mvg :) så ni vet alltså, ibland är man ju tvungen och flasha lite. På tal om flasha, hela nöjes såg väl min stjärt utanför också, men äh :) det var nog en vacker syn!

Igår var det bara att ta nya tag och gå ut igen. Började hos thai :) sen gick vi iväg till nån fest, men där fick vi icke komma in ;) drog in till stan för att gå till score. Satt där tills det stängdes och åkte till kenneths för kebabtallrik :D den satt fint vill jag lova! Sen hem och sova i den ensamma lägenheten, men än lever jag :) idag vet jag inte vad det blir, blir väl att glo i min ensamhet skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: Emmis

jäkligt kul att höra hörru du ;) nu kunde ju jag har varit hos dig!

2009-06-13 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0