Someone like you.

Gick iväg till sara och josse vid sju typ :) satt och prata och så ;d och sen vid 9 var emma (drygen) äntligen klar, så vi drog och köpte lite godis :) sen släppte dom av mig och jag gick hemåt. Ska upp i tid imorron sörru, så därför jag var lite törr. Tar bussen till kd imorron och möter upp sandra :) cathrine skulle tydligen också med, treevligt :) inte för att jag har något och handla för då, men det är kul (y) rea överallt typ, men aja.. Blir fönstershopping för min del! ehe. Sen med mamma för mathandling, jag står nämligen för maten även iår. Det var ju grymt förra året så ;) fårse vilka som kommer och keeeekar. Nu blir det natten för mig snart. Natti :)

Sofie, Emma och jag för två somrar sen, tror vi var iväg till nåt spökhus i skogen.
Sånt vill jag göra mer! är kul med lite bus och äventyr, höhö ;)
Sandra nu får vi styra nåt kul nån dag!


Kommentarer
Postat av: sara

om man inte har pengar så kan man ändå gå till carlings och hitta lite smått & gott :)

2009-06-18 @ 14:15:45
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Emmis

Nu var det ju så att jag hade träning och jag gjorde mig klar på mindre än en timme :o känn på den ;)

2009-06-18 @ 16:11:16
Postat av: nathalie & julia

fett fina ögon du har! :O (aaaaavis)

2009-06-18 @ 19:38:01
URL: http://julianathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0