Ma ma mc donalds!

Ja en cheesburgare skulle inte sitta fel nu ;) får nöja mig med en torr smörgås ist..
Har precis kommit hem typ. Har varit med anton :) skulle kolla på desperate idag, säsongsavslutning och allt.. Men självklart funkade precis alla kanaler utom 5:an! då högg det i mitt arma hjärta må ni tro. Får väl klara mig tills på söndag när reprisen kommer.. Och nu är jag hungrig, som jag är 24/7 känner jag? Noga. Mat är det godaste som finns! Hehehe..

Imorron ska jag leka med emma och sara :) ska bli skojjjigt. 
Och sara, nu när du flyttar så förstår du att du kommer få besök ibland va? :D

Kommentarer
Postat av: sara

det ska bli skoj :)

haha jadå, det räknar jag med ;)

2009-06-17 @ 14:16:04
URL: http://saralundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0