keep you much longer

Jag hann bara vara hos pappa i en dag, för sen ringde sandra och sa att jag var tvungen att åka hem för vi hade tydligen avtalskrivning. Men klant som hon är så skulle jag haft dagen efter henne ;) Jaja, nu är det gjort iaf och det känns gott. 

Igår var emma och sara här och handla, så fick träffa dom :) och denise och ida också :) vi satt med dom ett tag och sen satt jag mest själv i en timme när sandra var på körskolan. Det var lite drygt..  Sen avtalskrivningen och sen hem. Kollade på 'transformers' med bror, och den var riktigt bra faktiskt :) jag, eric och frida kollade ju alltid på det när vi var små ;) höhö. Nu ska jag ta mig en muffins, härra :)


Jag har blivit lite kär i Shia LaBeouf tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0