I'm back

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Men har inte haft så mycket att skriva om heller :)  Har iaf varit på arvikafestivalen, var skitkul! Men det var ju mindre kul att jag brände mig första dagen och var tvungen att ha tshirts på mig varje dag och undvika solen. Och det var ju inte det lättaste när det var ungefär 30 grader varje dag. Menmen, vdet var himla kul iaf :) Kameran gick sönder andra dagen så jag har ju inte så himla många bilder precis. Men kanske lägger upp den imororn eller nåt :)

Emma skulle ha kommit idag, men det blir imorron ist. Och tur var det kan man säga, för madde och malin skulle tydligen komma till ia idag, så då skulle jag nog vara med dom :) är ju alldeles för sällan vi ser varann ska det ska bli kul! Nu ska jag ta och städa lite och sen upp i ducshen. Hejda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0