Dryg.

Aa, nu har jag varit lite dryg med att skriva :) I fredags fick jag iaf äntligen vara med mina efterlängtade vänner :) Madde, Malin och Ia. Inte varje dag jag träffar dom. Vi möttas vi ica och köpte lite gott :) Eller, bara jag och malin för dom andra var nyttiga! Men nyttig? det är jag då aldrig :) Gick hem till Ia och åt god mat, skrattade och pratade i flera timmar som det alltid blir när man är med dom.. Alla gamla minnen som dyker upp :) Gud vad kul man hade när man var mindre! Det var tider det :)

På lördag kom emmsan hit :) Kulkul! Våra dagar såg mest ut såhär; Äta, tv, sova, Äta, tv, sova =D Men det är härligt det. Vi har varit riktigt nyttiga av oss :) Eller inte. Och självklart ligger vi och pratar om allt och alla tills timmar drar iväg ;) Hon är ganska så bra den tjejen :) Hon drog hem på måndag morron och jag drog till jobbet.

Men nu ska jag nog dra mig till sängen, har varit en hård dag i sunne vattenland, Natti :) + att jag har lyckats bränt mig igen! Vet inte riktigt hur jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Emmis

ganska bra? :o jag är bäst! det var kul att träffa dig igen min vän :)

2009-07-15 @ 23:50:16
Postat av: Denise

hihi !! jag kommer leva rätt länge på den träffen ja ;) btw. vad gör Frida i morgon :)?

2009-07-17 @ 15:53:09
URL: http://denisesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0