Beslutsångest.

Fryksdalsdansen eller Karlstad? svååårt..

I tisdags tog jag en liten tripp med anton som fått körkort :) Sen skjutsade han hem mig och vid halv 12 eller nåt gick jag ner till tempo för att möta emma och sara :) Gick hem till saren där vi skulle spendera natten. Blir mycket skratt och prat när jag umgås med dom två, Haha :) sist jag kollade på klockan var hon 04.06, konstigt detdär att man säger hon när man pratar om hur mycket klockan är ;p Aja, då somnade vi iaf. Emma var uppe tidigt för hon skulle jobba, men jag och sara gick väl upp vid halv 1 eller nåt om jag inte minns fel? Åt frulle och pratade ett tag innan jag gick hem :) Sen blev det och hälsa på Farfar i torsby. Och idag har jag inte gjort nåt, härligt väder har vi ju inte iaf (n) Nej, nu ska jag nog sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0