those war the best days of my life.

Jag vill ha en lika bra sommar som den jag hade 06. Då, var bara allt perfekt. Bra väder, bra vänner och kärlek. Sommaren 07 var inte alls lika bra, och inte 08 heller. Och jag bara längtar tills sommaren 09! Har så himla mycket att se fram emot känner jag. Jag och sandra fyller 18 år i april/maj, och då blir det party kan jag lova! Sen, arvikafestivel som jag ser fram emot så grymt mycket =D och sen har nog jag och sandra redan fått sommarjobb. Fick från skolan, och + att vi slipper och göra ett stortprojekt också. Känns jävligt gott och veta det nu liksom. Hoppas det blir så iaf :) och sen bara massa sol och bad, har redan beställt en bikini också ;) måste ju vara ute i god tid, hähä. Ja, känns iaf som om denna sommaren kommer bli grym! Man kan ju hoppas iaf :) den måste ju bli bra! med tanke på att detta faktiskt är vårt sista sommarlov, det känns sjukt. Men gott :) Ja, nu har jag skrivit alldeles för mycket känner jag.. Tänkte lägga in lite sommarbilder från förra sommaren ;p kan aldrig sova ändå.

shalle och sandra på skolavslutningen, påväg till en fest.


Ida och shalle, på midsommar.


Midsommarmat, uh vad gott! och jag var självklart kocken.


Jag och syster. Grillat, finns det nåt godare? :)


Det var lite bilder iaf. :) men nu ska jag sova. Slash F.


Kommentarer
Postat av: S

ÅH, ge mig sommar för i helvete!<3

2009-01-11 @ 17:22:33
URL: http://sandramariabjorklund.blogg.se/
Postat av: Fridah

GE MEJ MED SOMMAR :D

2009-01-11 @ 21:20:30
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0