take a chance om me.

Idag har jag inte gjort nånting. Skulle varit med therese, men hon kunde inte idag. Så, hon och elin ska förhoppningsvis komma till mig någon helg. Vi tre har gjort mycket kul tsm, och jag saknar det :) så, I hope so!

 Så, ist för och vara med henne satt jag hemma med pappa, marita och moa :) kolla på tv och tryckte chips och cola. Men det kan vara gott och bara vara hemma ibland också :) men imorron sitter jag inte hemma för då blir det nog sara och emma :) om jag får bestämma. Är så sugen på godis och deras sällskap. Är allt för sällan :) men nu tror jag att jag ska ta mig nåt att äta. Klockan är ju trots allt bara 1 ;) och btw, är absolut inte avundsjuk på fredrik som drar utomlands imorron. Är ju bara ett par år sen jag var iväg.. Menmen ;p Slash F.

dom här är bra :) väldigt bra. Och jag saknar dom!

Kommentarer
Postat av: Hon till höger.

Du är också väldigt bra :) det blir bara du & jag ikväll dock :(

2009-01-10 @ 14:39:05
Postat av: sara

det är så duuumt. för det känns som jag alltid dumpar er :( för det blir en tripp åt annat håll idag! saknar dig.

2009-01-10 @ 15:16:26
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Therese

<3 saknar också

2009-01-11 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0