someday.

Nu är det onsdag och egentligen ska jag sitta i skolan. Men jag är förkyld och cathrine sov här inatt också. :) Hon kom hit i måndags. Jag åkte in till stan och mötte henne, sen gick vi där ett tag och sen drog vi hem. På tisdan gjorde vi inte så mycket, låg mest hemma framför tv ;p men vid 7 så orkade vi faktiskt upp, för och gå ner till 91:an och köpa mat. Att jag aldrig blir trött på kebabtalrik alltså! Ska bli gott och börja träna på sats nu, för det måste vi faktiskt ta tag i. Ellerhur sandra?! ;)

Fårse hur det blir med skolan imorron. Tror jag åker dit iaf :) det är ju trots allt den sista dagen på veckan :p vi är ju lediga varje fredag fram till vecka 10 eller nåt sånt. Mycket skönt :) Nu ska jag kolla iaf det nya oth programmet kommit ut, hörde talas om det. ;p Slash F.

Kommentarer
Postat av: S

ja, den 12e börjar det!:D

2009-01-07 @ 17:42:49
URL: http://sandramariabjorklund.blogg.se/
Postat av: eeeeelin.

Ja, det ska bli grymt härligt, hurtiga vi ska bi frida ;D

2009-01-07 @ 21:09:56
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0