shut up and drive.

Nu är jag såå trött och jag vet inte varför. Har inte gjort nåt speciellt. Skulle kunna lägga mig nu känner jag. Men måste duscha och så. Har iaf gjort min första dag på kallskänken. Är så himla tråkigt, man har ingenting och göra nästan, så det kommer bli dryga dagar. Men skönt och veta att man bara har två dagar kvar av veckan eftersom vi är lediga på fredagar :) jag är så sugen på och gå ut till helgen, men får väl se. Tror inte det blir nåt. Och om min svullnad inte gått ner på ögat så vill jag inte ut heller :p har ingen aning om vad jag gjort, men är ganska röd och uppsvälld. Ser ut som mike tyson ungefär :) höhö.

Har funderat lite på min tatuering nu och jag tror jag vet vad jag ska göra :) jag och therese hade en diskution om detdär, så jag tror jag bestämt mig iaf. Ska nog tatuera in tro, hopp & kärlek (är ett ankare, kors och hjärta). Ville ju egentligen tatuera nåt på höften/magen, för det är väldigt fint. :) men nåt sånt där kanske är finare på skulderbladet. Fårse, har ju lite tid på mig som sagt. Men det motivet är nåt jag vet att jag inte kommer och ångra när jag blir äldre. För det betyder ju nåt bra. :) Ja, vi får se hur det bir. Slash F.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror det kommer bli jättebra Fridou :)

2009-01-13 @ 21:13:30
Postat av: Nicklas

Tatuera något som du alltid kommer tro på och bestäm vart du verkligen vill ha den så att du inte ångrar dig efteråt. :P hehe. Eller nej förresten, låt mig tatuera dig, vad JAG vill! :D

2009-01-14 @ 20:48:31
URL: http://salkino.blogspot.com
Postat av: Sistaaah

du har inte sagt nåt om nån svullnad? Har su varit ute och slagits nu igen? ;)

<3

2009-01-14 @ 23:14:52
URL: http://jagheterfridaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0