shopping

Har shoppat lite idag faktiskt :) är bara för att jag tror att jag har pengar när jag inte har det. Min körkortspengar har nämligen kommit in på mitt konto, så där finns ju några tusen nu. Så, jag passar på ;) är ju inte alltför ofta jag har det. Och dom försvinner ju snart ändå så.

slutade skolan vid typ halv 2, så jag, sandra och linus åkte in till stan. Först gick vi till solsta trafikskola för att boka in oss. Ja, det är väldigt sent gjort av oss. Men bara jag får körkort medans jag är 18 så är jag nöjd. :) Sen när vi var färdiga där så gick vi till druvan, men det var stängt. För gå dit till måndan ist. Och efter det så gick vi bara runt på stan, vet inte hur mycket vi gått egentligen. Blev nog ett par mil :p men linus dumpades oss och åkte hem. Jag tror inte han tyckte det var så kul och springa överallt. Köpte mig iaf bra saker. Blev; 2 vanliga tröjor, mjukisbyxor, en klänningrej, linne, hårinpackning, deodorant, sjal, hårspännen. Allt gick på typ 600; så var ganska billigt ändå. :) sen var det meningen att vi skulle till sats. Men då var vi allt för trötta om våra ben, så vi drog hem ist.

Imorron blir det och åka till hagfors. Är ju lediga på fredagar så :) Men åker nog tillbaka redan på fredag eller lördag, om det nu blir så att vi går ut nåndag. Annars stannar jag nog där. :) Ska nog iaf träffa min vän fredrik imorron. Japp, nu har jag skrivit mycket. Nu blir det duschen, sen sängen tror jag. :) Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0