oh let's get back to the start.

Nu sitter jag här dyngi och kall. Pannan stängdes av i morse, så har suttit med två tröjor och en filt. Och jag har inte kunnat duschat heller :p men nu har det fixat sig iaf :) men jag skiter nog i detdär med dusching ändå, vet inte om jag orkar. Ska nog bara vara hemma ändå så då orkar jag inte bry mig om ifall jag luktar ashmed. Blev inget karlstad idag ändå, sandra min fru är en liten sjukling just nu. Tycker lite synd om henne faktiskt. Men ja, fårse hur det blir imorron. Känns inte som om det blir nåt i kd, så lutar nog mer åt att jag stannar här och går ut. :) Är ju inte så ofta jag gör det nuförtiden, så det kan bli skoj :) Nej, nu ska jag be pappa köpa med cola och lte onyttigheter till mig. Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0