lördag.

Nu har jag nyss ätit och väntar på att sandra och nicklas ska hämta mig :) Blev aldrig att jag kolla på 'smoki'n aces' igår, så jag tar nog med den till sandra och tvingar henne se den med mig :p nej, det blev ju aldrig nån utgång denna helgen. Och nästa så ska jag nog till cathrine i sunne för att träffa ISABEL :D känns sjukt att vi inte träffats på typ över två år.. Vi var ju ganska mycket när hon var i uddeholm på sommrarna. Så, hon är mycket saknad :) Men hon var typ väldigt sjuk nu, men får väl hoppas på att hon hinner friskna till tills helgen.

Igår blev det bara och vara hemma och kolla på tv med mammsen och krister. Tog ännu en choklad-dag, men jag kan inte sluta äta ifall jag köpt. Och noga ifall jag äter alldeles för mycket skit, man lever bara en gång ;) och jag får ta och skaffa mig ork och lust och börja träna nu, vi har inte varit där på över en månad nu :o är liksom 369 kr åt helvete! Nej, skärpning! för det känns ju så jävla gott efter man tränat. Ja, skärpning som sagt :) Nej, nu kommer dom nog snart. Slash F.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: ja det blev lite svårt att svara, haha ;) Men jo, filmen var grrrrreat!

2009-01-18 @ 01:29:19
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0