Lady Gaga - Paparazzi

Sitter ch lyssnar på den här just nu. Och jag vill ut.



Är ju meningen att vi ska ut idag. Men blir nog inget som vanligt. Ska isf ta bussen vid 2 ner till kd. Men dom vet inget än, så är svårt för mig att bestämma mig. för ifall jag åker hem och det inte blir nåt så kommer jag bara sitta hemma själv och glo. Och det är inte kul direkt. Men stannar jag här så kanske jag ska med terrra&co ut. Och det skulle nog bli väldigt kul! men somsagt, är ju meningen att vi ska ut i kd nånstans. Men hittar vi inget innan min buss går så tror jag jag stannar. För är ju inge kul och sitta hemma hela helgen själv. Aja, det märks väl.

Fredrik kom och hämtade mig vid typ halv 9 igår. Åkte till han och kollade på film :) blev mamma mia, hade inte sett den innan så, och den var bra! :) sen vid 11 imorse när han drog till skolan var han snäll och skjutsade hem mig :) han är att för bra ibland, eller ofta faktiskt :) höhö. Nej, nu ska jag gå och leta mat. Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0