Jo, jag lever.

Jag har inte varit inne på datorn i en vecka. Det kändes som att livet skulle ta slut ett par gg. Nejdå, det var gott faktiskt :) Men oj vad mycket som händer på bdb när jag är borta. Jag menar, förut visste jag inte vad jag skulle göra ikväll. Men nu vet jag. Jag har ju hela natten fullspäckad! :)



örk.

Jaja, jag har varit hos sandra hela veckan :) åkte dit dan innan nyårsafton och kom hem för nån timme sen. Nyår var kul! :) förfestade lite hemma hos sandra, åkte sen till ak och sen till nån lisa. Resten av dagarna har vi bara varit vaken hela natten, sett på typ 20 filmer och sovit hela dan :p och jag vet inte hur många kebabtallrikar jag har ätit under lovet faktiskt, men det är gott! Påtal om mat ska ska jag nog ta mig in till köket. Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0