freedag.

nu är det fredag och jag har nyss tryckt i mig massa sallad :) är himla gott! Ikväll ska jag inte göra så mycket. Se på film och, jaa det var väl typ det enda. :p har köpt lite nya filmer så blir nån av dom. Ska man orka gå ner till pekås och köpa choklad kanske? är så himla sugen på amigo alltså, är fan den godaste av alla marabou's ;) enligt mig iaf.

och jag vill ut imorron! men det ser inte ut som om det blir så, men jag får väl klara mig ändå. Om det inte blir så, så åker jag nog hem till sandra så vi kan ha tråkigt tsm :) eller när vi är tsm så blir det nog inte så tråkigt ändå. He he ;)
Nej, nu ska jag nog dra på en film eller nåt. :) och leta efter orken ocg ta sig ner till pekås.

Här är filmerna jag och mor inhandlade.  Slash F.

   

Kommentarer
Postat av: eeeeelin.

ciao bella är en helmysig film!

2009-01-16 @ 22:25:03
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0