det härliga röda har kommit på besök.

Ja, ni fattar. He he. Fårse ifall det blir någon skola för mig imorron. Känns inte som det nu iaf. Har ont i ryggen och dom nedre delarna. Höhö. Men hade ändå inte så mycket i skolan imorron. + att jag ska till tandläkaren klockan två, så ja det blir nog hemma för mig. Känns som om jag kommer vara bort mycket mer detta året än förra. Fast då var jag ju bara bort typ 3 dagar på hela året (?!) bra gjort av mig tycker jag. Fast nu har jag blivit lite sämre. Men aa, har redan hunnit blivit skoltrött så. Men då måste jag verkligen hämta några laxrecepet och lämna in på skolan på tisdag. För det skulle varit inne för alldeles för längesen. Men nu är klockan halv 1 och jag är hungrig och jag borde sova. Så, tjao! Slash F.

Kommentarer
Postat av: eeeeelin.

inte den blekaste faktiskt, men det kan nog stämma! :D

2009-01-12 @ 19:07:58
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0