behind blue eyes.

Torsdag och nu sitter jag hemma hos pappa. :) Är ju lediga på fredagar nu så jag åkte hit idag ist. Tänkte egentligen inte åka till skolan idag, sov bara en timme inatt, så var ju ganska trött. Jag tror jag fått sömnproblem eller nåt. Har inte kunnat sova en hel natt på hur länge som helst.

Imorron ska jag vara med therese! :) för det blir nog inget hos elina denna helgen, så får ju bli nån annan dag. Och så hoppas jag på att elin kan bli med också, har inte sett henne på flera månader.. Men bara therese går ju bra det också, ser ju inte henne allt för ofta nuförtiden. Så, det ska bli muusigt :) På lördan ska jag vara med emmsan. Hörde ryktas om chips och sånt. Säger jag icke nej till direkt! :) ja, det var nog allt jag hade att säga ikväll. Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0