Onsdag.

Nu sitter jag här medans sandra är inne på toa och gör sina behov :) hon sitter och spelar gh på sin mobil hör jag :D Haha! Har varit lite dryg på att uppdatera kanske, men jag har väl gjort annat kanske. Eller nåt :) imorron får jag helg iaf, och då ska jag nog leka lite med ida, anna och sandra :) och sen på fredag kommer therese hit! :D och förhoppningsvis elin också, var längesen vi tre var nu :) det saknar jag.

Sen på lördag så´ska jag och kolla på therese&co när dom spelar i kyrkan om jag hinner, men har för mig att det är rätt sent, så det kanske jag inte hinner ändå eftersom jag ska till cathrine in sunne :) ska bli skojigt, höhö. Nej, nu hörde jag en spolning från toan. Hörs sen, Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0