i'm you'r biggest fan

Igår blev jag, anna och sandra med mamma på seans :) har varit med förut men är lika coolt varje gång :) eller aa, coolt och coolt. Men man borde se det iaf. Vi var hemma vid typ halv 10, tog lite te och smörgås och sen sat vi mest och prata i flera timmar. Vi är ganska så bra på det. Alla sov nere i vardagsrummet :) och nu ska jag snart ta bussen ner till stan, och sen bussen till hagfors. Jag tror att många var upptagna denna helg ;) men annars är jag bara hemma hos far ändå. Men det gör inget :) men nu måste jag nog packa ihop lite och sen göra mig iordning. Tycker om dom här flickorna väldigt mycket iaf, det ska dom veta :) Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0