home sweet home.

Nu har jag kommit hem från sunne där jag varit hos cathrine :) Det har varit mysigt och bra! När jag kom dit på lördag så fick jag stå och vänta vid bussen i 40 min (!) för en viss cathrine olausson hade somnat. Jag hade ju inge pengar på mobilen så kunde inte ringa henne och jag var osäker på vägen :p men tillslut vaknade hon till och kunde beskriva vägen för mig :p kan ju säga att mina händer dog där en aning. Men dom återuppstod senare ;)

Sen gick vi ner till ica för att handla lite gott, sen hem tillbaka för att kolla på film :) robin kom och joinade oss också. Det blev "stomp the yard" (stavning?) var iaf en bra film så det rekomenderas att se! :) sen kom erik och det slutade med att vi var 4 personer i cathrines rum och vi somnade inte förns 6 typ. Var lite trött dagen efter när vi skulle upp 12 för att kolla på hockey. Så direkt vi kom hem gick vi och la oss i typ 4 timmar. Sen åkte vi till linus och robin :) och förut tog jag tåget hem. Kommer sakna min cathrine lite faktiskt :) men nu väntas en emma! Har inte sett den bruuuuden på länge, så ska bli kul :D Nu har jag skrivit alldeles för mycket så hejdå. Slash F.

Kommentarer
Postat av: Cattfis

Jag saknar dig redan :( .. kul helg tack så mcyket fridus:D <3<3<3<3

2009-02-23 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0