he ain't a part of me

Fyfan vilket väder det är alltså! jag blir så sur och deprimerad, det är nu man vill ha sommar och sol! okej, det är väl ett tag till men våren borde komma nu ist.. Jaja, kommer förmodligen att dra mig i imorron när vi ska ut :p taggad? mm, jämt de lell. Elle vad säger du sandra? ;) blir nog jävligt roligt imorron tror jag. Hoppas på det iaf :)

Sen kommer anna och sandra hit :) sandra ska färga anna och sen ska hon iväg till sin boyfriend. Sen vet jag inte vad jag och sandrisch kommer göra. Sitta och glo på tv och vara uppspelta inför imorron, haha ;p fast var ju iofs inte så längesen jag var ute (förra helgen) men det var längesen vi var ute på nåt i karlstad. Men nu ska jag dra mig till tv:n. Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0