gårdagen.

Igår var bra och kul :) vid 5 nångång så åkte jag ner till therese där hon och johanna var. Sen kom det massa mer tjejor :) vi gjorde iordnig glass och klet och åt :) vid typ halv 8 åkte vi iväg till brostugan där det blev endel folk. Var hemma vid 4 halv 5 och då kan jag säga att jag var hungrig som en jude! så jag gjorde iordning värsta smörgåsen och skulle precis äta innan jag tappade den i golvet. Tänkte köra 5sekundersregeln, men då kom kaj och åt upp allt. Så det var bara och gå och lägga sig. Vaknade vid 12 typ, gick upp och åt och nu sitter jag här och lyssnar på en massa ungar som skriker. Moa har kalas :p så, det var tur att jag inte blev dålig idag :D Tar bussen hem vid 5 sen. Alltid lika kul och sitta på en buss i två timmar. Hehehe. Nej, nu ska jag nog gå och ta mig lite tårta :) Har tyvärr inga bilder från igår. Men det kanske kommer nån annan dag. Slash F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0