gårdagen;

vi gjorde jävligt goda drinkar :)


min fru och jag innan vi drog iväg.


Igår var okej :) Hade nog hoppats på mer men det var kul ändå! först började vi hos jim, sen till hampus och sen peter. Gick hem därifrån vid 3 ungefär och jag kan ju säga att det var ganska härligt att gå i klack med bara en klänning och skinnjacka i snöstorm. Men jag kom hem tillslut och sängen var mycket skön :) lika skönt var det ju inte imorse, men min vän kebabtallrik finns alltid där och stöttar. Tror jag och sandra skaffat oss en söndagstradition! Borde egentligen träna på mitt prov imorron men jag orkar inte. Och + att vi har kvällsöppet imorron, örk! ska vara i skolan i typ 12 timmar imorron. Känns härligt :) Nej, nu måste jag nog faktiskt försöka glo lite på detdär pappret som ligger och väntar på mig. Slash F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0